Sunday, November 23, 2008

AntaRa Ya dan TidaK


Pilih weI.... mau Jawab Iyaaa..... ataU... NdaK...... HiHiHi..


Euro TriP


Cuti Winter ni.. insyaAllah kawan2 cni sumanya mau g jalaN2. ada yang Mau g euRo Trip laa... paliNg Murah aku dgR.. TriP si Ikhwan.. 500 Rggit jaK.. tapi JalaN.. Fuuh.. 5-6 ngrA boleh g.. Superblaa Wan.. ni maSuK semua laa. tmpat Tggl.. Flight.. n pengangKutaN2 len.. ndak MAsuk makaN laaa..


Pastu ada membeR ni ajaK aku..... Dlm hati Ni.. mmg laa ada juga peraSaan mau g... taPi aku ndak Pasti taU... mau G ka Ndak... kalo tedA bnda2 len laGi yang aku kena FikirkaN.. mau juga KU g n jawaB "iyaaaa.. boleh laa kita g..". taPi tu laa.. maybe ada bnda len yang perlu aku clearkan disini.. camana perjalanannya tu.. tggl di mana.. mau lawat tmpat2 mana.. Seng ckP.. aku perlu juGa laa BayaNgaN GeneraL vieW perJalaNaN Euro TriP ni..


Oleh krNa aku beluM lagI beTuL2 nmpaK scra GeneralnYa... So aku ndak DapaT jwab Soklan kwn Ku ni.. aku x mau ckP "Ndak......... aku Teda Hati puN".... weii3... ndak bulih wei... Psl tu bukaN jawaPan yang terbenaK di Hati.... Mau ckp.. "yaa.. Aku ada HaTi nak g.." pun aku belum lagi boleh jawaB... pasl ada certain bnda yang perlu Aku clear dulu sebeluM menuju Ke jawapaN "Iyaaa" ni...


PiliHan


So aku Memilih tuk JawaB... " Sy tedA tau JawapaN tuk Soklan Awk ni Bro... Sy fkir dulu Yeah... kita bncang2 dulu.. AwK trgkan Laa kt Sy ttg Perjalanan kita ni.. i mean.. sy Kena SatukaN dulu Fikiran kita Ni.. Fikrah perjalnann Kita lepaS ni.. pasl sy Ndak mau nnti awk x Dapat memahaMi FikRah PerjalaNan yang Sy sedang Lalui.. Then banyaK masaalaH akaN timbul..


Kita ClearkaN yaNg AsaS dulu... Biar clear Yang AsaS ni.. psl ia MerupakaN tunjaNG kita DalaM perjalanan ke Eoru TriP nanTi... Lepas sy Clear TTg bnda2 AsaS ni.. BAru Sy boleh Bg jaWapn.... Iyaa... atau.. NdaK..."

0 comments: