Saturday, February 14, 2009

SeriUs Vs x SeriUs


HiduP ni keNa Serius Gak ckiT...
AsyiK nak men-Men payaH eh...
Waktu main tu maiN laa.... Waktu keNa seriuS...
tak Yah laa nak Main-MaiN gaK...

laGi-laGi kalo dah Kena StarT seriuS ngan Masa DepaN
Fkir... PlaN bebaiK... Then GeraK...
SambiL berseraH KepaDa
Yang Maha MengatahuI...

PeacE For PAlestiNe

5 comments:

DAMAI said...

salam ustaz...

amboi seriusnye entri hehehe

semenjak dua menjak ni asyik letak gambar sendiri je...ada apa2 ka?^^

Ibnu Saif said...

WassalaM...

AlaMak... BahaYa nih... Kih3...

Dah kena Start KOt... HiHiHi....

jiwang karat said...

hm,,,,mmg ustaz ni ,,semenjak2 dua menjak ni asek buh gambar sniri..ntah le knapa ?ooo aku teringat web nih ,apa hah ???haah web mncari jodoh ,,,ala2 mcm ni la ,,

Ibnu Saif said...

HaHaHa....

Web mncari JodoH eh??????

Kih3..... sape laa incik jiwg karat nih.... mcm kenai je bhsanyeee.... hihiih...

Anonymous said...

huh...bapak aaa jiwang..aik..letak pic bilik lama ke?heheh..letak aaa pic yang macho sket...aper aaa~