Monday, December 22, 2008

NasihaT buaT DiRi


SalaM.. aisee.. malam ni mcm len ckiT rasanya.. ntah kenapA..

Saja laa aku buka Email aku.. tgOk2 email-email lama.. tetiba NmpaK email yang bertajuK Yaseer ArafaaTT... n email tu aku yANg tuliS.. n aku hntar tuk semua kwan2 matriK aku.. Kawan2 yang selalU bersama-Sama aku.. di kala Senang dan susaH... Rindu laa ngan Kwan2..


Monday 9 AugusT 2004 2.44 am


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh Waridhwan
Wamaghfirah.....

berjuang????
apa tu yaa....
Aku ndak tau laa....
sebenarnya aku berjuang pasal mau kasi habis masa
lapang aku jak....
hahaha... betul tu....
apa guna berzikir kan....
ckit ckit jak...
cukuplah...
abis solat... terus jalan...
dulu di kolej.... aku solat sunat jugak...
pasal ramai kawan aku yang solat sunat....
hehehe....
sekarang aku malas laaa ckit...
banyak ba assigment...
dulu aku selalu cakap pasal agama depan orang....
tapi... aku malu laaa sekarang....
pasal lain ba suasana sekarang....
hahaha....


dulu aku pakai jugak yang labuh labuh niiii....
alaaa....
ada muslimin tu yang suruh aku pakai.....
mau tau kaaa?
aku suka baaa sama muslimin tu....
tapi bila dia kata dia takda apa apa ngan aku....
frust aku eee....
sekarang aku macam biasalaaa...
tak laa labuh cam dulu....
ndak apa baaa kan?????
hahahahahahaha......


banyak cakap sudah aku searang niii baaa....
bukan apa...
kawqan aku di sini niii semua kick kick belaka....
aku terpaksalah campr ngan dorang....
terpaksalah aku ikut cara dorang....
kalau aku ndak ikut...
aku akan dipesisihkan.....
sapa lagi mau kawan ngan aku???
hehehe...


apa sudah jadi niiiii????????? dulu cakap mau
berjuang....... waktu last perjumpaan bukan main
berapi api lagi cakap nak teruskan perjuangan....
HAIYYYYAAAAA!!!!! makatong si yoooooooooooooo!!!!

haiyaaa..... ko mau tegur aku apasal???? ko siapa mau
cakap sama aku???? ko ingat aku niiii apa kaaa??? aku
berjuang jugak baaa.... aku ppun ikut jugak baaaa
jemaah... macamlaaa ko tu baik betul.... ko pun sama
jugak.... bagus kau balik rumahlaaaa.... balik
rumah... g kawin.... n dapat anak... bagi sekolah
anak.... hahhahhahhahahahahahhahaha....

iyaaalaaaa... ndak apalaaa.... aku cuma insan
bbiasa.... yang penting... kau salah... aku tegur
ko... aku salah .... ko tegur aku.... InsyaAllah nanti
aku habis belajar dulu baru balik rumah... baru
kawin... n dapat anak... InsyaAllah aku akan didik
anak aku hingga jadi seorang Mujahid di jalan
Allah..... maaflah kalau aku terkasar bahasa..... yang
baik dari Allah... yang buruk dan teruk lagi hina dari
diriku sendiri.....

AstagfirullahalAzimmmm.....

Wassalam....


Doii... Rindunya ngan Dorg2 nih... HeHe..



2 comments:

khairaummah said...

pedasss nyaa...

Ibnu Saif said...

HeHeHe.. tu dulu2 laa... men hentam jaK Bom oranG... hihi...