Monday, October 06, 2008

Aku Bukan FronT paGe


Aku bUkan FronT paGe
Yaa..
n Aku x nak Jadi FronT page
Tapi Aku naK jaDi KetuA EditoR
Yang MenyuSun
BukaN sahaJa FronT paGe
taPi juGa Back pAge
daRi 1st Page hinGGa lasT paGe

Aku BukaN FronT paGe
HaRi telaH tiBa
AmanAh DaRi yaNg Esa
Ku TahU
BebaNnYa Sgt BeraT
Tuk MembuAt SebuAh Buku
Yang MeMpunyaI NilaI
KekuaTan Dan KehebataN
PerLu ku BErguRu
SebeLum SemuaNya MenjaDi kenyAtaaN

Aku BukaN FronT paGe
Juga Ku taHu
BukuKu bakaL Dikritik
apa LagI dikeCam
taPi KusedaR
ItulaH fitRahnya
KuaSa PembaCa BukU WarisaN

Ya AllaH..
KuatkaN Hati Ku..
dan Hati PembanTu2Ku..
DalaM menyiapKan Buku ini
SemoGa IsiNya
BerkekalaN HinggA Ke AkhiRnya
biarLah ia Menjadi PanduaN
buaT generaSi maSa hadapaN



AllaHummA RabbaNa HablaNaa Min AzWaajina Wa Zurriyyatina QurraTi A'yun
Waj'alhulana Lil MuttaQina ImaMaa
Ameen...

0 comments: