Monday, November 24, 2008

15 miN ke 2 a.m


sekrg jam menunjukkan 1.45 pagi. Penat gaK hri ni.. men bola (Tournament)... Pastu kaLah.. Fuhh.. Sedih wei KalaH... Cne boleh KalaH tu.. xtau Laa.. xde rezeKi laa tu namaNya... HiHi..


Apa aa mau tulis... 15 min berbaki ni sblum pkul 2.. psl pkul 2 ni mau g tdur sdah.. iyaala.. kena segar besok pagi... psl Cikgu Cycle kali ni jeniS yang lebih Banyak MeneranG... so ConcentraTion keNa yg sehabiS boleh Jugak.. so kena tdur laa jap jak lagi ni...


balik dari hostel td dalam pkul 7 malam. Sorang jak laa nek mashrutKa (MiniBus). jalaN malaM2 di Bumi Ukraine ni actually bahaYa gak.. especially Tuk dak2 Foreigner. laGi2 yang berkulit agaK gelaP. Alhamdulillah aku ni Putih ckiT laa.. kih2... banyak jak kes dak2 kena pkul ngan dak skin Head..


So dlam perjalaNan.. aku Terpaksa gak Laa berlakoN ckiT.. belakoN ckit cam dak2 Russian.. Beli Nova Cola kt Kiosk (kedai runcit) kt Hostel 1st tu.... Then dlm perjalanan nak bAlik.. MinuM cola Tu.. smbiL tin Cola yg color PutiH tu kt tangaN.... hiHi.. Kena laa belakoN cam ckiT.. bru Nmpak YakiN n beraNi.. org Len pun Gerun jgak mau Kaco.. (hihihi.. Iyaa laa tuuuu..)


5 min laGi.....


ok3... pasTu dlm bus aku duk kt krusi kt belakaNG gak Laa... n aku menghadaP 2 org BdaK.. sorg dlm uMur 13 tauN (LAki).. n Sorg lagi dlm 5 tauN (Pmpuan).... Comel dak2 ni.. si abg ni Men2 ngan AdiknYa.. Kedua2 dorg ni gelaK2 keriangaN.. aku Tengok jaK gelagaT dorg ni.. Comel dak2 Ni... teringaT plak Adik2 aku di RumaH.. hehe... teringaT kt Sepupu Aku yg masih keciL lagi.. mcm dak 5 taun Tu laa... adooii.. Comel dak2 ni... hehe... theN smpai ke destinasi yg aku nak berenTi.. theN aku teriaK ckiT " Naaa AstanovKiii!!!!!!!!!! " mksudnya " Berenti Kt perhentian Bus.!!!!!!! " hehe... suma pNdG kt Aku.. hehe.. KUat sgT kot... au... saje Je dorg naK tgok.. MAybe psl Sedap Suara KOt.. hihihihi..



Kt cni mmg camni.. kalo kt malaysia.. Sbah laa terutamanya.. suma pakai Loceng jak... tekaN locenG tu.. bas akan Berenti kt perhentiaN Bus.. taPI kt cni.. teda LocenG2... keNa ckp kt PemandU baS nak berenti bila.. so kalO duk belakanG... ditmbah lagi ngan penumpaNg2 yg ramaI.. kena lAaa "EuuSYooo GroMKaaa" laaa mksudnya.. "kuatkan suara ckit jak lagi.."



Adoi.. katiL memanggiL2 ni.....


AlhamdulillaH sampaI rumaH dlm PkuL 740.. HiHi.. Smpai2 Jak.. Dlaam sejaM lepas tu kalo ndak silaP... Bumi SimferopoL kembaLi snowiNg.... Wahhhhh... SnowinG.. kene Fkir psl BAju plaK tuk EsoK... Sejuk sgt Laa... dah laa aku jln kaki jak g HospitaL TiToVa tu.. So kenala pkai bajU tebal2 ckit... HiHi...


OKlaaaa.. KAtil dh PanGGil sgT2 daH.. hihiih..... k choW weI...


Oklah.. Wassalam WarahmatuLLa....NgantoK wei... Tdoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! k...

0 comments: