Monday, January 12, 2009

My LoveLy SabaH..

OranG UtaN PembuKa KaTa.. Hihi..

Ni kat Kg MengkabuNg.. TuaraN..

SuteRa HarbouR

Ni kt AnjunG senjA, KK

Yapp.. KoTa kinabaLu.. tapi ni kt HujuNg nih...

Lawa Eh MounT KinabaLu Nih..

Pulau SipadaN

Lagi P SipadaN

CamaNa LAut SAbaH?? Ada LAwan kaa?? HiHiHi..

YeaH.. SAbah BoleH...


Igtkan mau tulis apa2 malam ni.. tapi macam malaS.... Tulis satu artikel amik 1 jam lebih gak.. lamaanyaa... HiHi.. Jadi.. letaK gambar Jak laa.. k.. Apapun msG hari ni.. ialaH.. Doakan Tuk Saudara Islam Kita di PAlestin K.. BoikoT barangaN buataN yAhudi....

Sambung tuliS pas exaM nanti laa... mau sTudY ckit2 dulu... Banyak laGi eh nda habes Baca.. DoaKan sy K... OKlaa... banyaK lagi nak kongSI ngan Kwn2 suma nih.. HiHi.. Oklaa... ChioW..

3 comments:

DAMAI said...

subhanallah...cantiknya sabah...

tiba2 rasa nak keje kat sabah hehe...tapi,jauh sangatlah...huhu

semoga menjadi pakar 'social medicine' yang berjaya...chaiyo!!

Ibnu Saif said...

Datanglaa sabaH... sgt2 cantiK.... Keje kt saBah?? Wahh.. Amatlaah Dialu-alukan...

Jauh?? x koT... sebelaH je pun tuu... sekrg ni lagi Jauh kalo nak ckpkan... HiHiHi...

Srikandi said...

uik. promote sabah nampak. nie suma gambar2 google. hehe yeah, sabah besh.

saya dah pernah pi pulau mabul. hampir2 ke pulau sipadan. tapi masa tu terlalu byk keluarga2 besar yg join, budak2 kecik n baby pun ada. jadi kerana dikhuatirkan bahaya, kami pun nda dpt p pulau sipadan.

baru pulau mabul saja, subhanallah.. masya Allah..

belum pulau sipadan lagi. kecewa tul nda dpt p pulau sipadan ari tu.. wuwu